Yaşlı annemi muayene odasına almadılar 'çok yavaş' diye, hak mı?

Anonim 24 Nis 2026 144 izlenme
Hasta Hakları
Annem yaşlı, doktor 'çok yavaş hareket ediyor başka hasta var' diye muayene etmedi. Bu yaş ayrımcılığı değil mi, hak ihlali sayılır mı? Şikayet etmek için hangi yola başvururum, Sağlık Bakanlığı incele eder mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol