Yaşlı annemi muayene odasına almadılar 'çok yavaş' diye, hak mı?
Annem yaşlı, doktor 'çok yavaş hareket ediyor başka hasta var' diye muayene etmedi. Bu yaş ayrımcılığı değil mi, hak ihlali sayılır mı? Şikayet etmek için hangi yola başvururum, Sağlık Bakanlığı incele eder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.