Yönetim kapıcıyı yıl sonu işten çıkardı, tazminat kim ödüyor?

Anonim 19 Ara 2025 Ankara 42 izlenme
Site Yönetimi
Sitedeki kapıcıyı yönetim işten çıkardı yıl sonu, kıdem tazminatı istiyor. Yönetim 'biz para vermeyiz' diyor, kat maliklerinden alıyor. Bu yasal mı, parayı biz mi ödüyoruz?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol