Aidat sözleşmesinde 'gecikme cezası %20' var, doğrudan uygulanıyor

Anonim 10 Oca 2026 Kocaeli 332 izlenme
Aidat Davaları
Apartmanın aidat sözleşmesinde 'gecikilen ay başına %20 ceza' yazıyor. 1 gün geciksem %20 yansıyor. Bu fahiş değil mi, mahkeme indirim yapar mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol