Aidat sözleşmesinde 'gecikme cezası %20' var, doğrudan uygulanıyor
Apartmanın aidat sözleşmesinde 'gecikilen ay başına %20 ceza' yazıyor. 1 gün geciksem %20 yansıyor. Bu fahiş değil mi, mahkeme indirim yapar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.