Ameliyat öncesi 'aydınlatılmış onam' diye duydum, almadılar benden

Anonim 02 Şub 2026 Kocaeli 75 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Ameliyat öncesi 'aydınlatılmış onam' formu imzalamam gerekirmiş, ben sadece kabul kağıdı imzalamıştım. Riskler tam anlatılmadı bana. Şimdi yan etki çıktı. Onam alınmaması başlı başına malpraktis mi, dava açabilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol