Ameliyat öncesi 'aydınlatılmış onam' diye duydum, almadılar benden
Ameliyat öncesi 'aydınlatılmış onam' formu imzalamam gerekirmiş, ben sadece kabul kağıdı imzalamıştım. Riskler tam anlatılmadı bana. Şimdi yan etki çıktı. Onam alınmaması başlı başına malpraktis mi, dava açabilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.