Ameliyatta unutulan gazlı bez yıllar sonra çıktı, dava açabilir miyim?
8 yıl önce yapılan ameliyat sonrasında karın ağrılarım sürüyordu. Yeni MR'da içeride unutulmuş gazlı bez bulundu. Hala dava açabilir miyim, zaman aşımı geçti mi yoksa farkettim diye başlangıç ondan mı? Tazminat ne kadar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.