Ameliyatta unutulan gazlı bez yıllar sonra çıktı, dava açabilir miyim?

Anonim 31 Ara 2025 Konya 40 izlenme
Tıbbi Malpraktis
8 yıl önce yapılan ameliyat sonrasında karın ağrılarım sürüyordu. Yeni MR'da içeride unutulmuş gazlı bez bulundu. Hala dava açabilir miyim, zaman aşımı geçti mi yoksa farkettim diye başlangıç ondan mı? Tazminat ne kadar?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol