Apartman yönetiminden alacağımız var, yıl sonu denkleştirme yapmadı
Apartman yönetimi yıl sonu denkleştirme yapmadı 2 yıldır. Biz alacaklıyız fazla ödedik. Hesabı nasıl açıklatırım, geri ödeme isteyebilir miyim? Hangi yolla?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.