Apartmanda hayvan beslemek isteyenler için aidat farkı isteniyor
Apartman yönetimi 'köpeği olanlar ekstra aidat ödesin' diye karar almış. Kanunen mümkün mü, herkesi eşit tutmak gerekmez mi? Hangi mahkemeye itiraz?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.