Beyanname verme süresini kaçırdım, ceza geldi, ne yapayım?
Vergi beyannamesi vermem gereken süreyi kaçırdım 15 gün geç verdim. Ceza geldi. Geç beyanname için ceza ne kadar, indirim alabilir miyim 'mücbir sebep' diye? Hastaneydim, doktor raporum var, dilekçemde belirtsem yardımı olur mu?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.