Çalışırken doğum yaptım, izin sonrası 'dönme' dediler, ne hakkım var?
Doğum izninden döndüğümde 'sana ihtiyacımız yok artık' dediler. 5 yıllık çalışandım. Bu durumda hem kıdem hem ihbar tazminatı tam mı alırım, ek olarak ayrımcılık tazminatı isteyebilir miyim? Kanıt olarak ne hazırlamalıyım, doğum izninden önceki performans değerlendirmelerim işe yarar mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.