Çalışırken doğum yaptım, izin sonrası 'dönme' dediler, ne hakkım var?

Anonim 14 Ara 2025 176 izlenme
Kıdem Tazminatı
Doğum izninden döndüğümde 'sana ihtiyacımız yok artık' dediler. 5 yıllık çalışandım. Bu durumda hem kıdem hem ihbar tazminatı tam mı alırım, ek olarak ayrımcılık tazminatı isteyebilir miyim? Kanıt olarak ne hazırlamalıyım, doğum izninden önceki performans değerlendirmelerim işe yarar mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol