Denetim sırasında memur agresif konuştu, sözlü baskı kuruyor, ne yapayım?
Vergi memuru denetim sırasında sürekli azarlıyor, baskı yapıyor 'kabul et' diye. Ben 'kayıtlarım tam' diyorum. Sözlü baskı uygulamak yasal mı, ses kaydı alabilir miyim? Şikayet etsem hangi merciye, sonuç nasıl çıkar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.