Denetim sonrası ben de tedarikçilerimi şikayet ettim, etkili mi?
Vergi denetimi sonrası kayıt dışı işlemler buldular, ben de yıllarca sahte fatura veren tedarikçilerimi şikayet ettim vergi dairesine. Bu durumda benim cezam azalır mı, 'işbirlikçi' olarak indirim alabilir miyim? Süreç nasıl ilerler?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.