Denetim sonrası ben de tedarikçilerimi şikayet ettim, etkili mi?

Anonim 14 Oca 2026 İzmir 176 izlenme
Vergi İncelemesi
Vergi denetimi sonrası kayıt dışı işlemler buldular, ben de yıllarca sahte fatura veren tedarikçilerimi şikayet ettim vergi dairesine. Bu durumda benim cezam azalır mı, 'işbirlikçi' olarak indirim alabilir miyim? Süreç nasıl ilerler?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol