Denetimde defterimde hata buldular, düzeltebilir miyim 'pişmanlık' ile?

Anonim 17 Şub 2026 293 izlenme
Vergi İncelemesi
Vergi denetimi sırasında deftermde hata bulundu. Memur 'pişmanlık beyanı' verirsem cezası az olur dedi. Bu nasıl çalışır, gerçekten az mı ceza yiyorum? Avukat olmadan beyanım nasıl olur, dilekçeyi nasıl yazarım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol