Denetimde defterimde hata buldular, düzeltebilir miyim 'pişmanlık' ile?
Vergi denetimi sırasında deftermde hata bulundu. Memur 'pişmanlık beyanı' verirsem cezası az olur dedi. Bu nasıl çalışır, gerçekten az mı ceza yiyorum? Avukat olmadan beyanım nasıl olur, dilekçeyi nasıl yazarım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.