Devlet ihalesi yanlış verildi başkasına, ben zarar gördüm
İhaleyi ben kazanmalıydım, hatalı değerlendirme ile başkasına verildi. Benim hak ettiğim kazanç kaybım var. Tazminat davası açabilir miyim, hangi mahkemede?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.