Devlet kararına itiraz ettim cevap gelmedi, dava açabilir miyim?
Bakanlık kararına itiraz dilekçesi yazdım 90 gün önce, cevap yok. Dava açabilir miyim, hangi mahkemede? Zımni ret sayılır mı, hangi süreden başlayarak hesaplanır dava açma süresi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.