Diş hekimi 'sigortalısın ödüyor' dedi, ödemedi, ben kalan farkı vermeli miyim?

Anonim 17 Şub 2026 Antalya 329 izlenme
Diş Hekimi Davaları
Diş hekiminde 'sigortan ödüyor' deyip işlem yaptı, kısmi ödedi sigorta. Şimdi farkı 8 bin TL benden istiyor. Önceden 'tam karşılıyor' demişti. Aldatma değil mi, vermek zorunda mıyım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol