Diş hekimi 'sigortalısın ödüyor' dedi, ödemedi, ben kalan farkı vermeli miyim?
Diş hekiminde 'sigortan ödüyor' deyip işlem yaptı, kısmi ödedi sigorta. Şimdi farkı 8 bin TL benden istiyor. Önceden 'tam karşılıyor' demişti. Aldatma değil mi, vermek zorunda mıyım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.