Doktor ailem aleyhine ifade verdi mahkemede, doğru söylemiyor
Annemin malpraktis davasında doktor ifade veriyor, gerçek dışı söylüyor. Aile olarak şahit gösterdiğimiz tıp uzmanı 'farklı' diyor. Bu durumda nasıl ispat ederim, bilirkişi raporu kritik mi? Hangi taraf güçlü hangisi zayıf?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.