Engelli olduğum için işe alımdan reddedildim, dava açabilir miyim?

Anonim 27 Nis 2026 30 izlenme
İş Ayrımcılığı
Yüzde 40 engelliyim, başvurduğum bir işte 'engelli alımımız zaten dolu' diye reddedildiler. Oysa açık ilan vardı. Şirkette engelli kotası zorunluluğu var sanırım, doğru mu? Bu durumda haklarım nedir, dava açabilir miyim tazminat için? Hangi mahkeme bakıyor bu davalara?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol