Engelli olduğum için işe alımdan reddedildim, dava açabilir miyim?
Yüzde 40 engelliyim, başvurduğum bir işte 'engelli alımımız zaten dolu' diye reddedildiler. Oysa açık ilan vardı. Şirkette engelli kotası zorunluluğu var sanırım, doğru mu? Bu durumda haklarım nedir, dava açabilir miyim tazminat için? Hangi mahkeme bakıyor bu davalara?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.