Engelli oldum ehliyetim hala geçerli mi, vazgeçmem mi gerek?
Trafik kazası sonrası %40 engelli oldum, sağ kolum tam kullanamıyorum. Ehliyetim hala geçerli mi, sağlık raporu güncellemek zorunda mıyım? Otomatik araç kullanırım, sorun var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.