Eşim psikolojik tedavi görüyor uyuşturucudan, boşanmam için bu gerekçe olur mu?
Eşim 2 yıldır uyuşturucu bağımlısı, defalarca tedavi gördü ama hep geri döndü. Çocukla yaşamak güvensiz. Bu uyuşturucu bağımlılığı boşanma için gerekçe sayılır mı, mahkeme nasıl değerlendirir? Tedavi raporları delil olur mu, çocuğun velayetinde bana avantaj sağlar mı bu durum?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.