Eski kullanımdaki binam için yeniden ruhsat istemek zorunda mıyım?
Eski binamı yıllardır kullanıyorum işyeri olarak, ruhsat değiştirme istendi. Eski 'kazanılmış hak' kullanmıyor mu, neden yeni ruhsat?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.