Evlenmeden önce aldığım ev, boşanırsam karımın olur mu?
Evlenmeden 2 yıl önce kendi paramla bir daire aldım, tapuda benim adım var. 4 yıllık evliyiz, karımla burada oturduk. Şimdi boşanma konuşuyoruz, evden ona pay vermem mi gerek yoksa benim mi kalır? Tapuda sadece benim adım olduğu için sahibi ben miyim hep, değeri arttıysa fark eder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.