Hamile çalışanım var, yasal hakları neler, ne ödemem lazım?
Çalışanım 7 ay önce hamile olduğunu bildirdi. Doğum izni süreleri ne kadar, ücreti SGK mı şirket mi ödüyor? Doğumdan sonra geri dönmesi şart mı, gelmezse ne olur? Süt izni gibi haklar var sanırım, nasıl kullanır? Ben işveren olarak ne yükümlülüklerim var, ihmal edersem ceza ne kadar?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.