Hasta kayıtlarımın kopyasını istedim, vermiyorlar, hakkım var mı?
Hastane bana kayıtlarımın kopyasını vermiyor, 'kurumsal' diyor. Benim sağlık kayıtlarım, kopya alma hakkım yok mu? Hangi prosedürle alırım, KVKK kapsamında mı bu hak? Vermezlerse şikayet edebilir miyim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.