Hasta kayıtlarımın kopyasını istedim, vermiyorlar, hakkım var mı?

Anonim 21 May 2026 Antalya 41 izlenme
Hasta Hakları
Hastane bana kayıtlarımın kopyasını vermiyor, 'kurumsal' diyor. Benim sağlık kayıtlarım, kopya alma hakkım yok mu? Hangi prosedürle alırım, KVKK kapsamında mı bu hak? Vermezlerse şikayet edebilir miyim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol