Hastane bana ait ekipmanları korumakta ihmal, eşyam zarar gördü

Anonim 01 Oca 2026 İzmir 291 izlenme
Hastane Davaları
Hastane yatış sırasında eşyalarımı emanet etti güvenli yere demişti. Çıkışta yarısı yok, bazıları zarar görmüş. Hastane sorumlu mu, tazminat öder mi? Hangi yolla şikayet ederim?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol