Hastane bana ait ekipmanları korumakta ihmal, eşyam zarar gördü
Hastane yatış sırasında eşyalarımı emanet etti güvenli yere demişti. Çıkışta yarısı yok, bazıları zarar görmüş. Hastane sorumlu mu, tazminat öder mi? Hangi yolla şikayet ederim?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.