Hatalı teşhis nedeniyle gereksiz tedavi gördüm, tazminat var mı?
Doktor bana yanlış teşhis koydu, 6 ay kemoterapi gördüm gereksiz yere. Sonradan başka doktor 'kanser değil' dedi. Sağlığım bozuldu, manevi yıprandım. Hangi yolu izlemeliyim, hem doktor hem hastane sorumlu mu? Tazminat ne kadar olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.