Hatalı teşhis nedeniyle gereksiz tedavi gördüm, tazminat var mı?

Anonim 25 Şub 2026 Antalya 189 izlenme
Tıbbi Malpraktis
Doktor bana yanlış teşhis koydu, 6 ay kemoterapi gördüm gereksiz yere. Sonradan başka doktor 'kanser değil' dedi. Sağlığım bozuldu, manevi yıprandım. Hangi yolu izlemeliyim, hem doktor hem hastane sorumlu mu? Tazminat ne kadar olur?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol