İflas masası alacaklı toplantısı yapacak, gitmem şart mı?
İflas eden şirketin alacaklılar toplantısı yapılacak. Davet geldi. Gitmem zorunlu mu, gitmesem alacağım gider mi? Toplantıda ne karar verilir, ben de oy kullanır mıyım? Vekalet vererek başkası gidebilir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.