İmzaladığım sözleşmeyi okumadan attım imzayı, geçersiz mi olur?
Acelede bir sözleşme verdiler imzala diye, okumadan imzaladım. Şimdi içeriği gördüm, çok aleyhime maddeler var. Bu sözleşmeyi iptal ettirebilir miyim, 'okumadım' diye? Hangi durumda hatayla imzalanmış sayılır, mahkeme dinler mi savunmamı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.