İmzamı zorla aldılar onam formu için, anlatmadan, geçersiz mi?
Onam formunu okumam için bile vermediler, 'imzala hemen' deyip aceleye getirdiler. Sonra yan etki çıktı. Bu zorla onam alma mı, geçersiz sayılır mı? Dava açtığımda kullanabilir miyim 'bilgilendirilmemişim' diye?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.