İmzamı zorla aldılar onam formu için, anlatmadan, geçersiz mi?

Anonim 07 Şub 2026 345 izlenme
Hasta Hakları
Onam formunu okumam için bile vermediler, 'imzala hemen' deyip aceleye getirdiler. Sonra yan etki çıktı. Bu zorla onam alma mı, geçersiz sayılır mı? Dava açtığımda kullanabilir miyim 'bilgilendirilmemişim' diye?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol