İş arkadaşımla aynı görevde 5 yılım var, o daha az alıyor kıdem'de, neden?
İş arkadaşımla aynı gün başladık aynı görevdeyiz, ikimiz birlikte çıkartıldık. Onun kıdemi benimkinden 8 bin TL az hesaplanmış. Maaşımız aynıydı! Bu nasıl olur, mahkeme düzeltir mi? Hesabı yanlış mı yapıldı, ben veya o haksızlığa uğradı mı, nereye başvurmam lazım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.