İş kazası sonucu işten çıkardılar 'çalışamıyorsun' diye, bu yasal mı?
İş kazası geçirdim, 3 ay raporluyum şu an. Patron 'bu kadar uzun çalışmayacaksın işten çıkıyorsun' dedi. Bu yasal mı, iş kazasından dolayı sakatlandım. Hem işe iade hem tazminat isteyebilir miyim ayrı ayrı? Sürekli iş göremezlik raporum olursa SGK ne kadar verir, şirket de ekstradan öder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.