İş yerimden veri çalmışım gibi suçlandım, oysa ben yapmadım, savunmam ne olur?
İş yerimden gizli müşteri bilgilerinin sızdırıldığı söyleniyor, beni suçluyorlar. Yapmadım ama bilgisayarımı benim kullandığım söyleniyor. Polis ifadeye çağırdı. Avukat tutmadan gitmek doğru mu, ne diyeyim ifadede? Suçsuz olduğumu nasıl ispatlarım, IT raporu falan delil olur mu mahkemede?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.