İşe iade davasını kazandım, ama işveren geri almıyor, ne yapayım?

Anonim 14 Nis 2026 Adana 305 izlenme
İşe İade Davaları
İşe iade davası kazandım 8 ay önce, mahkeme 'geri al' dedi. Patron beni geri almıyor, 'tazminat ödüyoruz' diyor. Ben gerçekten geri dönmek istiyorum işime. Mahkeme zorla aldıramaz mı, yoksa tazminat almaya razı olmak zorunda mıyım? Ne kadar para öderler bu durumda?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol