İşe iade davasını kazandım, ama işveren geri almıyor, ne yapayım?
İşe iade davası kazandım 8 ay önce, mahkeme 'geri al' dedi. Patron beni geri almıyor, 'tazminat ödüyoruz' diyor. Ben gerçekten geri dönmek istiyorum işime. Mahkeme zorla aldıramaz mı, yoksa tazminat almaya razı olmak zorunda mıyım? Ne kadar para öderler bu durumda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.