İşten geçerli sebep olmadan çıkardılar, geri dönmek için ne yapmalıyım?
3 yıl çalıştığım iş yerinden 'verimsizsin' deyip çıkardılar, hiçbir uyarı yapmadan. Ben iyi çalışıyordum, performansım iyiydi. Bu yasal değil sanırım, işe iade davası açabilir miyim? Süresi nedir, kazanırsam ne olur, geri mi alırlar yoksa para mı verirler? Önce arabuluculuk şart mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.