İşten geçerli sebep olmadan çıkardılar, geri dönmek için ne yapmalıyım?

Anonim 30 May 2026 91 izlenme
İşe İade Davaları
3 yıl çalıştığım iş yerinden 'verimsizsin' deyip çıkardılar, hiçbir uyarı yapmadan. Ben iyi çalışıyordum, performansım iyiydi. Bu yasal değil sanırım, işe iade davası açabilir miyim? Süresi nedir, kazanırsam ne olur, geri mi alırlar yoksa para mı verirler? Önce arabuluculuk şart mı?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol