İşveren 'performans düşüklüğü' diye çıkardı ama hiç uyarı vermedi, iade alır mıyım?

Anonim 15 Ara 2025 Antalya 331 izlenme
İşe İade Davaları
İşten 'performansın düştü' diye çıkardılar. Hiç yazılı uyarı, hiç hedef uyarısı yoktu, aniden oldu. Bu işveren süreci doğru yürütmedi mi, işe iade için bir avantaj olur mu? Patron 'sözlü uyardık' diyebilir mi, yazılı uyarı şart mı? Tanık olarak iş arkadaşım gelir mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol