İşveren 'performans düşüklüğü' diye çıkardı ama hiç uyarı vermedi, iade alır mıyım?
İşten 'performansın düştü' diye çıkardılar. Hiç yazılı uyarı, hiç hedef uyarısı yoktu, aniden oldu. Bu işveren süreci doğru yürütmedi mi, işe iade için bir avantaj olur mu? Patron 'sözlü uyardık' diyebilir mi, yazılı uyarı şart mı? Tanık olarak iş arkadaşım gelir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.