Kefaletten kurtulmak için ne yapabilirim, borçlu hala ödüyor ama
Yeğenime kefil oldum 5 yıl önce, hala ödüyor düzenli. Ben kefaletten kurtulmak istiyorum, riski almak istemiyorum artık. Borçlu ödüyor diye benim çıkışım otomatik olmuyor mu? Bankayı ikna etmek için ne yapabilirim, yeni kefil önersem kabul eder mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.