Kocam aldatıyor, telefonunu açtım mesajları gördüm, mahkemeye gösterebilir miyim?
Kocamın aylardır başka bir kadınla yazıştığını öğrendim, telefonu açıkken gördüm, mesajları ve fotoğrafları ekran görüntüsü aldım. Boşanma açacağım, bu kayıtlar mahkemede işe yarar mı, yoksa 'telefonu izinsiz açtın' diye benim aleyhime mi olur? Başka delil de toplamam gerekir mi?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.