Kocam aldatıyor, telefonunu açtım mesajları gördüm, mahkemeye gösterebilir miyim?

Anonim 22 Oca 2026 313 izlenme
Boşanma Davaları
Kocamın aylardır başka bir kadınla yazıştığını öğrendim, telefonu açıkken gördüm, mesajları ve fotoğrafları ekran görüntüsü aldım. Boşanma açacağım, bu kayıtlar mahkemede işe yarar mı, yoksa 'telefonu izinsiz açtın' diye benim aleyhime mi olur? Başka delil de toplamam gerekir mi?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol