Komşum borç aldı, vermiyor, 'dolandırdı' diye dava açabilir miyim?

Anonim 27 May 2026 Antalya 74 izlenme
Dolandırıcılık
Komşum 1 yıl önce 'acil ihtiyacım var' deyip 20 bin TL aldı, senet de yazdı. Vade geçti vermiyor, sürekli oyalıyor. Bu hukuki olarak dolandırıcılık mı yoksa adi alacak mı, ceza davası açılır mı? Hangi mahkemeye giderim, senedim varsa icraya verebilir miyim hemen?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol