Komşum borç aldı, vermiyor, 'dolandırdı' diye dava açabilir miyim?
Komşum 1 yıl önce 'acil ihtiyacım var' deyip 20 bin TL aldı, senet de yazdı. Vade geçti vermiyor, sürekli oyalıyor. Bu hukuki olarak dolandırıcılık mı yoksa adi alacak mı, ceza davası açılır mı? Hangi mahkemeye giderim, senedim varsa icraya verebilir miyim hemen?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.