Mahkeme baba olduğunu kabul etti, eski yıllar için de para alır mıyım?
5 yıl önce doğan çocuğumun babalığını yeni mahkeme kararıyla tespit ettirdim. Şimdi nafaka davası açacağım. Babanın çocuk doğduğundan beri ödemediği yılları geriye dönük talep edebilir miyim, hangi tarihten itibaren hesaplanır? Kanun ne diyor bu konuda, mahkeme genelde nasıl karar verir bu tip davalarda?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.