Malpraktis davası için zaman aşımı var mı, ne kadar süre içinde?
Doktor hatasından 5 yıl önce sakat kaldım. Şimdi dava açmak istiyorum, geç mi kaldım? Malpraktis için zaman aşımı süresi ne, başlangıcı nedir (olay tarihi mi sonuç görme tarihi mi)? Hangi mahkeme bakar bu davalara?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.