Online site sipariş onayını alıp para çekti, ama 'gelmiyor' diyor şimdi
Online site siparişimi aldı, para çekildi kartımdan. 10 gün sonra 'sipariş onayı yanlıştı, ürün stokta yok geri vermiyoruz' dediler. Bu kötü niyetli değil mi, dolandırıcılık? Bankaya itiraz açtım, savcılık şikayet etmeli miyim üst seviye?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.