Patron 'iflas riski' diye beni çıkardı, ama hala şirket çalışıyor, iade gerekir mi?
Patron 'iflas ediyoruz' diye beni çıkardı 6 ay önce. Ama şirket hala iyi çalışıyor, yeni işe alımlar bile yapıyorlar. Bu beni yalan bir gerekçeyle çıkardığı anlamına gelir mi, işe iade davası açabilir miyim hala? Süresi geçti mi, dava açarsam kazanır mıyım kesin?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.