Patron 'sizin departmanı kapatıyoruz' deyip çıkardı, kıdem hak ettim mi?
Şirketin reorganizasyonu var, benim departman komple kapatıldı, herkes işten çıkartıldı. 'Ekonomik sebep' diye yazdılar kağıdına. Bu durumda kıdem ve ihbar tazminatımı tam alabilir miyim, yoksa zaten kapatılmış departman için indirim olur mu? Devlet desteği falan var mı işsiz kalanlara?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.