Patron 'sizin departmanı kapatıyoruz' deyip çıkardı, kıdem hak ettim mi?

Anonim 01 Oca 2026 Ankara 24 izlenme
Kıdem Tazminatı
Şirketin reorganizasyonu var, benim departman komple kapatıldı, herkes işten çıkartıldı. 'Ekonomik sebep' diye yazdılar kağıdına. Bu durumda kıdem ve ihbar tazminatımı tam alabilir miyim, yoksa zaten kapatılmış departman için indirim olur mu? Devlet desteği falan var mı işsiz kalanlara?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol