Patron 'sözleşmeli işçisin kıdem yok' diyor, doğru mu?

Anonim 23 Nis 2026 Kocaeli 77 izlenme
Kıdem Tazminatı
Çalıştığım yere 3 yıl önce sözleşmeli olarak girdim, 'her yıl sözleşme yenileniyor' dediler. Şimdi çıkardılar 'sen sözleşmeliydin kıdem yok' diyorlar. Sözleşmeli olunca gerçekten kıdem hakkı yok mu, yoksa beni kandırıyorlar mı? Hangi belge bende olsa lehime kullanırım?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol