Patron 'sözleşmeli işçisin kıdem yok' diyor, doğru mu?
Çalıştığım yere 3 yıl önce sözleşmeli olarak girdim, 'her yıl sözleşme yenileniyor' dediler. Şimdi çıkardılar 'sen sözleşmeliydin kıdem yok' diyorlar. Sözleşmeli olunca gerçekten kıdem hakkı yok mu, yoksa beni kandırıyorlar mı? Hangi belge bende olsa lehime kullanırım?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.