Patronum tahliye için yeterli çıkış yok diyenlere kızıyor, denetimden geçmiyoruz
İş yerimizde sadece bir yangın çıkışı var, o da kilitli tutuluyor 'hırsızlık olur' diye. Birkaç çalışan şikayet ettik, patron kızdı 'sus yoksa iş bitti' dedi. Bu durumu nereye anonim şikayet edebilirim, denetim gönderirler mi? Patronum sus dediği için işten çıkartılırsam dönüş ne olur?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.