Reasürör 'pay almıyor' diye sigorta tazminatımı az veriyor

Anonim 23 Mar 2026 14 izlenme
Reasürans
Sigortam 'reasürör payı düştü' diye düşük tazminat ödüyor. Ben sigortayla anlaştım, reasüransla sözleşmem yok. Bu kesinti bana yansıtılır mı yasal olarak?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol