Reddi yaptım ama alacaklılar hala beni arıyor, ne yapayım?
Babamdan kalan borçlar için mirası reddettim, mahkeme kararı var. Ama alacaklı bankalar hala bana ulaşıyor, ödemeye zorluyor. Reddi kararımı nasıl gösteririm, bankalara nasıl bildirim yaparım? Tekrar talep ederlerse ne yapabilirim, hukuki olarak kurtuluş yolu var mı?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.