Sigorta primlerini düzenli ödedim ama tedavi öder mi vakit gelince?

Anonim 10 May 2026 Konya 178 izlenme
Sağlık Sigortası
Yıllardır sigorta primi ödüyorum. Şimdi tedaviye ihtiyacım var, sigorta 'bu hastalık için bekleme süresi var' diyor. Bunu sözleşmede yazıyor muydu, ben kabul mü etmiştim? Mahkemeye gidebilir miyim hak için?

0 Cevap

Henüz cevap yok

Bu soru henüz cevaplanmamış.

Cevap vermek için giriş yapın.

Giriş Yap veya Avukat Olarak Kayıt Ol