Sigorta primlerini düzenli ödedim ama tedavi öder mi vakit gelince?
Yıllardır sigorta primi ödüyorum. Şimdi tedaviye ihtiyacım var, sigorta 'bu hastalık için bekleme süresi var' diyor. Bunu sözleşmede yazıyor muydu, ben kabul mü etmiştim? Mahkemeye gidebilir miyim hak için?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.