Şirket iflas etti, kıdemim batar mı, devlet ödeyecek mi?
Şirketim iflas başvurusu yaptı, 7 yıllık emeğim var. Kıdem tazminatım hiç batar mı, devlet bir kısmını öder mi diye duyuyorum. SGK'ya başvuruyor muyum yoksa mahkemeye mi? Şirketin kalan malları satılırsa ben mi ilk sırada alırım, yoksa banka mı önceliklidir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.