Şirket karımdan kendime maaş çekersem vergisi nasıl olur?
Limited şirketim var, ortak olarak kendime maaş çekiyorum. Bu maaş şirket karından düşülür mü, sonradan kurumlar vergisi hesabında? Benim gelir vergim de düşüyor mu, çifte vergi mi oluyor pratikte? En avantajlı yöntem nedir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.