Sözleşmem var ama enflasyon yüzünden zarara giriyorum, fiyat ayarlanır mı?
1 yıl önce sabit fiyatlı uzun süreli sözleşme imzaladım. Enflasyon yüzünden artık zararla çalışıyorum, devam edemiyorum. Mahkemeden 'aşırı külfet' diyerek fiyat ayarlanması isteyebilir miyim? 'Uyarlama davası' diye duydum, nasıl işliyor, kazanma şansım nedir?
0 Cevap
Henüz cevap yok
Bu soru henüz cevaplanmamış.